Tuesday, June 02, 2009

PRINCE AND PRINCESS

lam kul 9.30 pagi bermulalah acara pakaian beragam. Semua kanak-kanak terlibat di dalam acara ini, walaubagaimanapun pada pusingan pertama, 30 orang dipilih untuk memperagakan pakaian masing-masing. Ini kira pusingan pertama.



selesai pusingan pertama, seramai 20 orang sahaja yang terpilih untuk masuk pusingan kedua, di pusingan kedua ni, kanak-kanak dikehendaki memperagakan pakaian masing-masing mengikut gaya tersendiri, terpulanglah samada nak menari, menyanyi atau berjalan sahaja.


time ni aku tak berpeluang amik gambar depan-depan coz aku tengah dukung abang danish. aku hanya mampu nengok dari kejauhan sementara rizal pun sama nak berkepit ngan bini dier gak, aku soh masuk dalam, dia segan coz ramai para-para ibu aje.




kasih memang dah berlatih kat umah, setiap ari kasih buat gaya seorang princess. untuk menyakinkan lagi kasih, aku belikan kasih DVD Disney's Enchanted. tapi nama princess lam story tu adalah Princess Giselle. tapi kira bolehlah. asalkan boleh ikut gaya sorang princess.



ni sementara nak nunggu pilihan untuk gi pusingan pertama. juri-juri nya terdiri daripada cikgu-cikgu.



dan ini adalah antara kanak-kanak yang terpilih ke pusingan pertama.


so kesemua 10 orang yang dapat masuk pusingan pertama akan dapat hadiah yang sama rata, sama adil dan saksama.....


dan Kasih telah dipilih sebagai princess manakala Aidil Hakimi telah dipilih sebagai prince.




kan main lagi dua orang ni, dahlah bfren terpilih lak jadi prince n princess

1 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.heh.. cute je..

 
template by suckmylolly.com