Tuesday, June 23, 2009

RAMBUT PACAK

budak-budak zaman sekarang, pantang nengok fesyen rambut cacak mesti nak ikut. salah sorang termasuklah anak teruna aku.


ni kononnya ala rambut ikut gaya ultraman lah




berkilo gaklah aku taruk gel nak soh jadi cacak cam gitu, tapi dah nama pun budak kecik, tak sampai 5 minit abang danish dah rasa rimas. terus gi basuh rambut




sib baik budak kecik ni tak kemaruk nak buat style rambut gini gi sekolah, kalu idak harus berkilo gel kena beli



4 comments:

eddie dewanaga said...

rambut pacak ni 70s dah ada punk!!

hehehe... stylo ah...!

♥chentaMAYA™ said...

ahah!
kalo da bkilo gel maknenyew bkilo la wet nye kne ade!Ngee~

Softtouch [Hanim] said...

memang rambut pacak ni menjadi kesukaan budak skrg ni. Tp org2 tua mcm xkenanlah. Mcm anak sy, kalu nenek2 tgk,mesti dia tegur. Kalu yg muda mmg suka lah kan.

CuTeMiUt78 said...

wakakaka... blh gitu.. uisshhh..takmo la kan

 
template by suckmylolly.com