Wednesday, June 24, 2009

UBAT TIME...


aku memang culah bab-bab makan ubat ni, puas lah mami selalu nak ingatkan aku soh makan ubat, last sekali mami ajar anak dara aku ingatkan mama untuk makan ubat setiap malam bfore masuk tido.




so kasih bfore aku nak masuk tido, kasih akan amik ubat dalam peti ais, dah nama pun rutin kasih, dah tahu beraper biji yang mama dia patut telan setiap malam. dan akan pastikan aku telan semua ubat-ubat tu. selagi aku tak makan selagi tulah kasih nunggu sampailah aku makan, tengah tido pun boleh kejutkan aku soh makan ubat. Mami cakap ngan kasih yang kalu mama rajin makan ubat, InsyaAllah nanti mama dan baby tak sakit.

bukan takat ubat aku aje yang kasih jaga, ubat mami pun sama, kasih akan pastikan mami dah makan ubat diabetis bfore masuk tido, so paling sibuk waktu malam adalah kasih sebab kena sediakan ubat untuk mama ngan mami.



5 comments:

ai said...

alahaiiiiiii...bagusnye dia...

ina said...

sayangnye kasih kat awak.syukurlah dapat anak cam kasih.

AkuBukanSOFIAJANE said...

akak.

suke mendangar cerita kamu:)

bahagia brsm insan2 tersayang.

Pocket said...

alahai rajin nya kasiihhh,
heheheh.. pocket tgh sakit tekak...
kena makan ubat batuk.. bwelk!!

CuTeMiUt78 said...

alahai.. bagus nya kasih... take care ngan mama n mami ya.. tu tanda kasih syang semuanya.. :D

 
template by suckmylolly.com