Thursday, June 25, 2009

SELAGI MAMA PREGNANT

dan beginilah keadaannya selagi aku tak bersalin. Setiap ari cuti or minggu, rizal, abang n kasih akan buat hal sendiri. Nak kuar???? oh rasanya keadaan tu memang tak mengizinkan langsung. Takat duk lam kreter bolehlah, tapi kalu nak soh aku tawaf zoo negara, shopping complex or gi berkelah, mintak maaf lah berbanyak-banyak.

kali ni aku pregnant, keadaan aku memang agak lemah dan tak berdaya lagi nak jalan jauh-jauh, aper tah lagi dari maju junction nak gi sogo, memang aku tak larat dah sangat. bila berjalan sikit aje aku dah mula tercungap-cungap cam lelah, pastu datanglah pening ngan tetiba badan jadi lemah. Disebabkan keadaan aku yang lemah selalu maka sejak aku pregnant dah jarang benor kami sekeluarga kuar.

dan gini jugak keadaan bfren dan gfren ni. papa akan layan tv sorang-sorang, sebab tak dak sorang pun minat criter yang papa duk ngadap dan kasih amik port kat balkoni duk khayal sorang-sorang. abang as usual tempat dier cuma kat bilik kitaorang layan games. dan aku sememangnya duk terbaring atas katil neman abang duk layan games.


anak dara sorang ni memang suka menyendiri sejak dari kecik lagi, maner ader tempat kosong yang boleh layan botol susu, situlah kasih akan baring duk melayan perasaan sorang-sorang




11 comments:

pRincESs_N said...

comel jek kasih port kt balcony..gn botol & pillow mucuk die...cute...!!

Mak Su said...

kesiannya. semua sabar menunggu duedate tu :)

take care.

siti noriza saleh said...

si gegirl tu pandai bawa dirilah...dia tau akan dpt adiknyer nanti.he he he

Nurmala Mazlan said...

tak pe..
nnt dah ada org baru..
mesti bestkan??

Nurmala Mazlan said...

tak pe..
nnt dah ada org baru..
mesti bestkan??

Irfa said...

salam kak rose..
w.pun saya baru nak masuk 3 bulan,
tp dah terasa penatnya bila berjalan lama atau jauh..rasa macam xcukup napas

aNIe said...

Salam Rose...lama akak tak masuk sini...tau2 ros dah pregnant...

Dah beli set bersalin tak? Meh beli set sendayu tinggi atau Amway dengan akak...kalau nak yang lain pun boleh...

chentaMAYA said...

sronok tgk!

Ida Naziri said...

dah lama tak singgah kat sini
br tau akak pregnant
jaga diri n baby
semoga akak sihat selalu :)

CuTeMiUt78 said...

uish.. smpi kat balkoni pun jadi ya kasih... take care ok.. eemmmm takpe la kak.. nak buat camne kan.. dah gitu rupanya.. :D

Mulan said...

tak larat tak yah pegi, nanti mudharat badan.. take care..

 
template by suckmylolly.com