Friday, July 17, 2009

6 BULAN USIA KANDUNGAN KU


  • nah, nilah gambar terbaru aku yang aku amik sendiri masa kat bilik hotel. sekarang ni kandungan aku dah berusia 6 bulan. aku pun dah potong rambut pendek sebab rimas ngan rambut panjang, Alhamdulillah sepanjang kat saner, aku sihat tak der sakit dan semuanya berjalan lancar. cuma aku agak kepenatan sebab tido pun bih kurang 2.30 pagi dan bangun tido seawal 5.00 pagi. banyak kerja nak kena buat. semua kena perfect. cuma ader satu kesilapan yang aku agak terkilan sebab kecuaian dan kealpaan diri sendiri.

  • Actually aku dah book bilik for our Board of Directors premier seaview yang dah cun abis lah, tapi tak sangka lak, hotel bagi 2 single bed kat our BOD, supposed dia bagi king lah kan, BOD ni, harus kena jagalah. aku pun silap tak buat sport check lu nengok bilik, ingatkan hotel ikut ajelah aper yang dah tertera di agreement. rupernya idak, sib baik all of BOD tak complaint, cuma masa gi antor fail ke bilik memasing aku terlihat 2 single bed kat bilik depa, alamak, terus tepuk dahi..... tapi ni jadi satu pengajaran dan pengalaman, lain kalu buat sport check, tu yang paling penting

2 comments:

CuTeMiUt78 said...

eemmm tu la perasan gak rambut akak dah pendek.. takpe la kak.. belajar dari kesilapan kan

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah, belajar dari kesilapan

 
template by suckmylolly.com