Friday, July 17, 2009

AIRPORT KUANTAN

Isnin - 13 Julai 2009, maka bermulah tugasan aku sebagai secretariat. seawal pagi aku dah bangun, breakfast pastu terus gerak gi Kuantan, bfore tu singgah jap kat Kompleks Teruntum, gi pejabat kawasan coz aku ader beberapa dokumen yang belum siap agi. ni jugaklah first time aku tiba kat pejabat kawasan kuantan. brother ni jugak banyak tolong aku sebab dia tahu selok belok jalan kuantan.


lam kul 9.30 pagi, aku gerak gi Airport Kuantan, amik pass untuk masuk ke VIP room kat airport ni. tugasan aku seperti biasa adalah menyambut our BOD di tangga kapal terbang. cam orang lain gak yang sambut VIP, kami diberi kebenaran berada di Landasan Kapal Terbang.


dan ni waktu officer-officer yang terlibat menunggu akan ketibaan kapal terbang


2 comments:

CuTeMiUt78 said...

oh.. gitu ke.. eemmmm dah tugas kan kak..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tul tu, dah tugas dik

 
template by suckmylolly.com