Wednesday, July 22, 2009

BREAKFAST

abis aje nengok pameran kereta abang danish ajak gi makan roti canai, as usual menu utama abang bila breakfast, roti canai telur. sementara nak nunggu roti sampai, kasih akan buat colouring or membaca aper yang patut


tang menwarna, membaca ni aku tak pernah ajar or paksa, aku tak mo lah paksa anak aku yang masih kecik-kecik lagi, Alhamdulillah semua tu adalah minat kasih. aku cuma ikut aper kehendak kasih. Anak sulung aku nak buat colouring or mewarna, bertuah lah sangat, abang paling minat main PS. kalu soh buat colouring or baca, bercintalah jawabnyer.


tapi aku pun kesian gak kat anak-anak, semenjak aku pregnant ni, kami langsung tak gi berkelah, rasanya adalah 6 bulan dah kot, semuanya gara-gara aku tak larat nak ikut. pelik gak alahan aku ni, kalu kat opis, kan main ligat lagi, sihat walafiat tapi kalu kat umah terus letihlah, lesulah, badan memang tak bermaya langsung, yang aku larat adalah baring kat sofa sambil nengok TV, tulah kerja aku sekarang ni. ajak gi maner-maner jawabnyer sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.







5 comments:

atty's said...

bagus lah kasih ni kat mana2 pun rajin je..3M..

ai said...

Dah mmg tak larat nk wat camne..hihihi..

niza salleh said...

comeinya kasih n abg ni, xjemu nengok..

DatinDiaries said...

hurmmm....bawak anak pi mana tu...hehe

CuTeMiUt78 said...

eemmm mana2 g kasih ngan buku ya.. rajin la kasih..

 
template by suckmylolly.com