Friday, July 17, 2009

SELAMAT JALAN KIJAL

lam kul 1.00 pm kami gerak balik KL, tapi perjalanan jadi semakin lama sebab banyak tempat kami singgah. singgah jugak kat pantai kemasik ni sebab diaorang nak ambik gambor. singgah pantai kemasik ni, ingat zaman bercinta ngan budak kusza lu, selalu gak dating kat sini.


antaranya, beli durian kijal, beli wat balik ke KL, berbau pun berbaulah, yang penting keluarga kat KL dapat rasa durian Kijal. aku pun beli gak untuk laki aku.


tu dia, member aku duk sibuk tawar, member sorang agi sibuk duk bungkus durian dengan beraper lapik plastik tah, tak nak bagi semut kuar, durian baru, baru gugur dari pokok, penuh ngan semut

pastu singgah beli lemang kijal, satu lagi makanan yang menarik ati sebab sedap, lemang paling sedap di malaysia, lemang kijal lah.


4 batang RM10.00, memasing beli kan main lagi, pas ni bila lagi nak datang tak taulah. aku tak perlah anytime boleh datang, bapak aku memang orang kemaman.




ni lak pantai cherating, singgah jap sebab member aku nak amik gambor kat sini





5 comments:

ryann said...

bestnya durian. kak...ada pementasan teater terbaru ibu fauziah nawi.

kuIna said...

opppsss sy tak makan durian... tengok aja...

rieda96 said...

HAI KAK ROSE.. LAMA TAK JENGAH BLOG AKAK.. ALAMAK DAH PGNANT EK.. TAHNIAH.. WAH SERONOT SUNGGUH ABANG DAN KASIH NAK DAPAT ADIK.. KITA TNGGU NANTI.. K.ROSE TAKE CARE EK..

lily lotus said...

jalan2 yer..seronoknya ;)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ryann
tulah, minat nak pergi tapi keadaan akak ni semakin hari semakin tak larat

kulna,
same with akak lah

rieda96
tq very much

lilylotus
syok gaklah, sebab tak pernah masuk petronas cuf ni

 
template by suckmylolly.com