Tuesday, July 21, 2009

24 WEEKS



Firstly, biar aku story pasal pregnancy lu. as usual bagi pesakit darah tinggi cam aku kena gi monthly check-up setiap 2 minggu. As usual jugak, Doc Marlek checked the baby's development. tapi sayang sangat-sangat coz aku tak leh nak nengok baby nyer lips, nose, legs dan segala macamlah, sebab baby duk melintang. melintang ke menegak ke, semua tu tadok hal punya sebab aku memang konfem kena operate gak. Yang penting baby sihat Alhamdulillah dan bergerak aktif lam tummy aku ni.



apapun we already prepared her name. Syukur Alhamdulillah, doctor Marlek cakap" masih lagi girl" . Apapun aku admitlah, i have been worrying about my baby. full of mixed emotions. My baby is nearly 704 gram. Alhamdullilah semuanya baik-baik belaka. baby ni doing great (tendang + gerak) inside my tummy.

4 comments:

A.I said...

harap sume ok... :)

jesnita_ns said...

oo 2 anak akak dulu pn operate gak ke??

CuTeMiUt78 said...

alhamdulilah... baby akak ok kan..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ai
insyaAllah, terima kasih ai

jesnita
semua operate

cutemiut78
tq very much

 
template by suckmylolly.com