Friday, July 24, 2009

YANG TAK SEDAP DIDENGAR


saya ader dengar gossip terkini pasal saya ngan seri dari seseorang. emmmm tak tahulah kenapa orang tu sakit ati sangat persahabatan saya ngan seri. rasanya tak pernah lak dalam perbualan harian antara saya dan seri menyebut nama orang itu. cuma saya agak pelik sebab dari seawal dia masuk kerja sehinggalah ke hari ni, pelbagai menda pasal saya dia tak puas ati. yang terbaru bila dia tahu saya dah tak merajuk dengan seri lagi, dia macam nak marah sedangkan itu antara saya dengan seri. saya pun pelik dengan orang sebegini. tapi tak aperlah, ayah saya cakap, yang penting jaga laki dan anak-anak sahaja. yang lain tak perlu amik pusing. cuma kalu orang tu terbacalah blog saya ni, harap tak perlulah dia menyindir saya dan seri lagi kerana saya dan seri belum pernah lagi menyindir atau pun mengumpat orang tu sama sekali. Perbualan saya dengan seri banyak merujuk kepada drama tv or wayang sahaja.

8 comments:

CuTeMiUt78 said...

oppss.. sapa la org tu..eemmm dia ada terbaca blog akak ke.. klu ada.. biar dia tahu..

IxoR@ said...

sabar la sis...

orang tak pernah senang melihat kebahagiaan kita....

yg penting kita tak berniat buruk...sabarlah.

Pocket said...

hey hey,
biasa lah ngan org nih,
sonok sangat nak menyakit kan ati
org lain..

bolayan jer..
n enjoy their stupidity.
heheh..

Bila dah tak der kesan nanti kang,
dia akan cuba pikir cara lain plak...
hehehe
cheers yer :D

Cik Amy Sensei said...

hai kak ros...lama tak update ekk..

D.O.U.B.L.E...S said...

biasa la tu org mana boleh tengok kita senang...apa pun dah nampak perut awak tu...jaga baby tu elok2

Siti @ nurie said...

dia jeleslah tu...pedulikkn je

CuTeMiUt78 said...

salam singgah sini kak, jom vote mirul utk contest lil prince ya

IxoR@ said...

sis..

sihat tak?

Vote Ixora jom..vote for photo paling cun di http://akudanpotret-post.blogspot.com/2009/08/top-30-photo-paling-cun.html

PPC 79...Vote Ixora

 
template by suckmylolly.com