Friday, July 24, 2009

PAVILION

ari ni aku tunaikan permintaan besfren aku yang dah lama ajak aku gi pavilion sebab nak carik air mineral Jean Paul Gaultier kat The Loaf. as usual besfren aku memang pengumpul air mineral ngan botol or tin coke. kat kitchen umah mak pak dier, penuh sesak ngan koleksi seri.


aku punya selera makan tak beraper kena ngan foodcourt kat Pavilion, sebab lauk nasi tak mencapai tahap favorite aku. tapi disebabkan kawan baik punya pasal, telan ajelah. aku makan nasi goreng pattaya, lupa nak amik gambor sebab penat berjalan dari Monorel ke sini plus aku memang tak larat sangat nak jalan tapi disebabkan kawan baik, ku tunaikan jua.



seri pun berhajat sangat nak makan bakso kat sini.





kat sinilah seri beli air mineral yang dah seminggu disuruhnya cashier kat sini, simpankan untuk dier. tapi aku tak beraper suka datang sini, barangnyer mak oooiii semuanya berjenama mahai tahap gaban, takat cuci mata bolehlah, tapi cuci mata kat sini pun aku tak ndak. tak mencapai piagam perbelanjaan aku.


3 comments:

ai said...

Aku gi pavilion tu pon trus naik atas gi koke kat redbox tu je kak. nk jeling butik2 kat situ pon aku x tergamak! ngeeeeeeeeeee :P

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. kak, klu dah namanya minat kan.. tak kira dah..

lily lotus said...

dgr nama pavilion pun dh gigil lutut :D

 
template by suckmylolly.com