Wednesday, August 12, 2009

KENNY ROGERS


last week adalah birthday aku, tapi tulah aku tak beraper excited nak story pasal birthday sebab laki aku tak der, dia outstation kat Desaru + family sebelah laki aku ader masalah keluarga, so laki aku pun cam tak bermood sangat untuk celebrate bagai. Aku pun kenalah paham problem laki aku.
tapi as a good fren of cozlah seri akan selalu ingat tarikh birthday aku n as usual, every year aje, seri orang pertama yang akan celebrate birthday aku, kira awal satu ari lah, sebab hari cuti aku maner jumpa ngan seri. memasing sibuk kat umah. aku sibuk ngan anak-anak, dia sibuk duk download criter melayu.



kami gi makan kat Kenny Rogers, memula tu ingat nak gi makan kat Fisherman market @ sogo, tapi tulah bercinta betul nak gi Sogo hari jumaat sebab orang ramai giler, samatelah lagi tengah big saleeeeeeeeeeeee. maka aku lunch kat Kenny Maju Junction aje. tapi bukan berdua, bertiga ngan boss, aku tak snap lah gambor boss ngan gambor candid bagai sebab perut aku dah masuk angin, lapor giler......







abis makan ader member baik aku nunggu kat Nichii sebab nak belikan aku present, tapi soh aku pilih sendiri. katanyer selera aku ngan dier langsung tak sama, kan karang dia pilih, aku langsung tak berkenan.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com