Wednesday, August 12, 2009

NICHII

pas abis makan aje kat Kenny aku terus gi Nichii kat Maju Junction gak, member aku dah 10 minit nunggu kat situ, ajak lunch sekali tak nak, nak cepat katanyer. Memula tu dia nak bagi aku duit, soh pergi beli sendiri, alah maner best kalu cam gitu, seganlah aku. walaupun member baik tapi hadiah tetap adiah tak sama ngan bagi duit.



aku berkenan ngan maxi dress, cantik giler, new arrival lak tu, tapi bila mengenangkan soalan "bila lak aku nak pakai dress maxi ni" keluar ngan family haruslah aku tak pakai, jawabnya, belum sempat kejar anak-anak, aku dah jatuh dulu. anak-anak aku dah lah dua-dua lasak, terus aku ambik dress paras lutut aje, aku amik size XL, dress yang jenis boleh pakai time pregnant or tak, kira dua dalam satu lah. apapun, tq very much to my fren sebab bagi adiah birthday kat aku, dan yang paling best sebab aku boleh pilih sendiri.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com