Tuesday, August 11, 2009

PESTA FLORAL

pastu singgah jap kat Pesta Floral, kebanyakkannya orkid, aku tak minat sangat orkid ni, sekadar nak cuci mata bolehlah.
lepas puas berjalan kat sini, singgah jap makan kat Pesta Buah-buahan dan makanan kot, aku pun tak pasti aper ke nama nya, yang aku tahu banyak orang jual buah ngan makanan. singgah makan char kuey teow, nampak cam sedap sebab ramai giler orang beratur tapi tulah bila beli tak kena lak ngan selera aku.

laki aku tadok, dia outstation lagi minggu ni, sekarang ni laki aku sejak aku pregnant acap kali betul gi outstation. tapi tak perlah, outstation pun outstation lah, nak beranok ni duit kena cari lebih, banyak nak pakai. yang penting laki aku masyukkkkkkkkkkkk.





actually aku memang tak larat nak jalan sangat kat pesta cam gini, dah lah orang ramai tapi disebabkan anak-anak aku punyalah excited nak round satu padang, maka kenalah ikut kaki anak-anak aku


0 comments:

 
template by suckmylolly.com