Thursday, August 06, 2009

RAJUK ANAK DARA

anak dara sorang ni pantang kena tegur sikit di bfren dier, mulalah tunjuk moncung. sikit aje papa dier tegur, soh duduk elok-elok, teruk bangun merajuk kat tepi jalan. sib baik abang danish paham pael adik dier yang suka sangat merajuk. sikit-sikit nak merajuk bagai.


time ni kasih tunduk aje lepas papa panggil soh duk sebelah, payah tul anak dara aku kalu merajuk, mesti nak kena pujuk ngan cara yang betul





see, tunduk lagi tapi abang biasalah, sebagai sorang abang kenalah neman adik dier yang merajuk, ikut aje semua yang adik dia buat, kasih berdiri, abang pun berdiri, kasih duduk, abang pun duduk. ader gak aku dengar kekadang tu abang pujuk kasih, tapi tak jalan daaaaaaaa, kena bfren dia gak, saper yang marah or usik kasih, dialah yang kena pujuk, orang tak berkenaan tak jalan yer.




4 comments:

Anonymous said...

suka tengok keakraban dua beradik ni. abang sgt baik dengan adik.

Nur Syazwani Mustafa said...

sejuk ati tgk abg ngn adik ni...pndai abg dia jg adik...susah nk tgk mcm ni...

Cik Amy Sensei said...

salam kak...

comelnye tengok dia merajuuuukkk..hikhik

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. bagus abg danish nak tlg pujukkan

 
template by suckmylolly.com