Tuesday, September 01, 2009

IRON

ari sabtu baru ni, aku gi carik iron kat kedai elektrik di bandar baru ampang, kat Pandan indah bersepah pun ngan kedai elektrik tapi dah biasa beli kat sini, makanyer segala barang pun kena beli kat sini, ikut selera rizal lah ni. Cordless steam kat umah aku dah pecah, so bila nak iron aje, akan aderlah lelehan air yang kuar. Ni semua gara-gara ader ultraman kat umah, so segala menda semua nak jahanamkan. Anak sulung aku suka benor rosakkan or jatuhkan barang. yang penting, ultraman menang. mak pak kena kuar duit, lain kira.

kali ni aku dah tak mo cordless makless, pakless ker, yang aku tahu aku nak sterika zaman aku sekolah rendah. ha ader pun, aku nakkan sterika yang beratnyer 2 kilo pastu cam fesyen lama dulu, yang ringan aku dah tak mo, cepat benor rosak, lebih-lebih lagi ader ultraman kat umah. Yang kaler itam tulah aku berkenan, sama ngan sterika aku zaman dulu.


ni lah budak ultraman tu, suka sangat rosakkan barang mak dier, cuba kalu barang bapak dier, langsung tak sentuh.


1 comments:

CuTeMiUt78 said...

ha'ah kan kak.. seterika yg ringan2 ni cepat benor rosaknya.

 
template by suckmylolly.com