Tuesday, September 01, 2009

BULAN POSE

adik aku sanggup redah melawati semata nak carik kek lapis buatan deja moss. jem bagai nak rak pun sanggup redah semata-mata nak beli kek lapis. so nilah kek lapis buatan deja moss yang dibeli dari kedai deja moss. adik aku cakap sangatlah sedap, tapi tidak ngan selera aku, sebab kek-kek ni aku tak gemor sangat.





korang dah shopping ke kasut raya anak. so aku dah beli 2 pasang kasut for kasih. Abang danish kedian lah, lelaki ader pelbagai jenis kasut tapi pompuan ni cepat abis size. disebabkan aku berkenan dua-dua maka, dua-dua pasang aku rebat.

3 comments:

LiAh said...

kak...brape rege kek lapis deja moss tu?

attyfir said...

shedap ke rose kek dejamos..

kty pun tk bapa suka kek ..tuh .manis banget..

CuTeMiUt78 said...

wah.. sanggup gitu ya kak.. demi kek deja moss.. sedap ke kak

 
template by suckmylolly.com