Tuesday, September 01, 2009

PIZZA OH PIZZA

as usual, setiap malam tinggallah aku 3 beranak aje. yang lain dah pi terawih. ader satu malam ari tu, tetiba lam kul 9.00 malam abang danish soh aku order pizza. lapor katanyer. Actually dah dua ari anak aku ngidam nak makan tapi aku ingatkan nak nunggu orang balik terawih baru order. tapi anak aku tak sabar-sabar gak nak makan pizza, perut dah lapor benor katanyer.

so nak tak nak aku order terus, tanpa nunggu mami, eji dan rizal balik terawih. kan nunggu karang, bebudak ni mesti dah ketidoran. tak syok lah kan tido lam perut lapor.


aku order ikut selera abang danish ngan kasih. 2 pizza. aku order domino sebab anak aku tak suka makan pizza hut, tebal sangat pizza dier, kalu domino nipis sajer. satu kotak pizza besar, danish sorang boleh habiskan, ni memang betul-betul favorite anak sulung aku.






see, beriya-iya abang duk makan, tak ingat dah nak simpan for mami, eji n papa.



aku pun tak sampai ati nak simpan kan untuk diaorang, nengok abang makan berselera sungguh menyebabkan aku rasa puas nengok anak makan banyak. aku simpan pizza pilihan kasih aje sebab kasih tak derlah suka sangat makan pizza, so bahagian kasih tulah aku simpan untuk mami,eji dan papa.


see, satu kotak abis abang danish makan sorang, aku pun tak usik, suka lak nengok danish beriya-iya nak makan. patutlah beriya benor suruh aku order, rupernyer betul-betul ngidam ni, ngalah mama dia yang tengah pregnant.



3 comments:

Mulan said...

wooooo danish.. badan kecik je tapi selera dia bagus bangat gitu.. sayang sini takde domino.. ada pizza hut je..

A.I said...

Mak aii!! mmg iye lah..! Abis sekotak dia bedal. hihihi...berselera sungguh dia! :)

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..bersungguh2 gitu..

 
template by suckmylolly.com