Thursday, September 03, 2009

THE STORE

malam tadi, laki aku ponteng gi terawih sebab nak antor adik dier ke Pelabuhan Utara, Klang. Adik ipar aku baru datang dari kampung, dapat lak kerja kat saner, ari khamis kul 9.00 pagi kena lapor diri. Dah empat ari adik ipar aku ader kat umah, lupa lak aku nak snap gambor dier, penat lah, lagipun sejak aku berbadan dua ni, aku asyik lupa aje nak snap gambor saner-sinir. Bila teringat aje baru snap, kalu idak, aku biarkan ia berlalu cam angin aje. lagi satu sebab rizal pun dah banyak ari janji ngan abang danish nak belikan cd games ultraman ngan ben 10. dah 3 hari anak teruna aku merenggek soh belikan cd games ben 10.

tapi si budak kecik ni tarak heran lo ngan semua cd bagai, dia tetap menuju ke kedai buku, carik majalah princess.


pastu masuk jap kedai toys nengok aper yang patut bfren dia belikan


pilih jangan tak pilih kasih, maner boleh tak beli, abang dah beli CD games, takkan kasih tak beli apa pun




tu dia, ke saner-ke mari, tak tahu nak gi kedai maner satu, banyak sangat kedai majalah ngan toys kat sini



4 comments:

cikdinz said...

habeh sumer kedai nak di terjah...heheheee...

Aleeya said...

ntah ape yg dia nak beli tu ehh..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..kasih rambang mata erk

eedany said...

crazybeautiful88 & family,

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin.

Semoga Syawal tahun ini membawa lebih rahmat dan berkat kepada kita semua.

:)

 
template by suckmylolly.com