Monday, November 30, 2009

48 DAYS



Today, Baby Cinta dah pun 48 hari . She only wakes up three times a night, but she sleeps all day long. Waking every four hours to eat and sometimes ai have to wake her to eat. rasa cam cepat sangat masa berlalu, dah besar pun baby cinta, kalau boleh nak baby cinta kekal cam baru lahir aje sebab suka nengok muka baby, sekarang ni baby cinta dah besar dah kepala pun dah boleh tegak. rasa cam tak puas lagi duk ngan baby cinta kat umah.

48 hari dah berlalu, maknanya lagi 12 hari aku nak masuk kerja.




2 comments:

Cik Amy Sensei said...

comeeeeelnyeee si cinta ni...

CuTeMiUt78 said...

kejap je rasanya kan.. eeeiii toomeeyyy betul tgk dia tido..

 
template by suckmylolly.com