Sunday, November 01, 2009

ALLAHYARHAM DATO' IR PIAN BIN SUKRO

jutawan, saya pun tak pasti maklumat yang saya taipkan ni samada betul-betul benar or sebaliknya, saya pun cuma dapat tahu daripada besfren saya dan juga boss saya yang menelefon saya memaklumkan hal ni. Memandangkan saya dalam tempoh berpantang maka saya pun cuma terdaya mendengar khabar daripada budak opis sahaja.




Allahyarham Dato' Ir. Pian bin Sukro telah kembali ke rahmatullah pada pagi semalam. Beliau meninggal di Rome sewaktu menghadiri lawatan kerja sambil bercuti bersama isteri (tak silap saya lah). Saya dimaklumkan oleh boss saya bahawa jenazah beliau akan tiba di Kuala Lumpur pada pagi rabu ni.




Betul kata awak, Jutawan, semasa hayat beliau, beliau memang seorang boss yang baik dan sporting. Sepanjang bekerja di bawah beliau saya juga tidak pernah menghadapi apa-apa masalah kerana beliau seorang yang tidak banyak cakap.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com