Monday, November 16, 2009

HOSPITAL


hari sabtu ari tu, baby cinta ader appointment ngan doctor kumari, paediatrician. so kiranya hari sabtu ari tu bersamaan umur baby cinta yang ke 31 hari, tulah hari pertama baby cinta kuar dari umah.







appointment kami lam kul 12.00 noon, tapi aku sampai sini lam kul 11.30, orangnya punyalah ramai, dalam sejam adalah aku duk nunggu giliran aku. TIme tengah duk nunggu giliran gak aku terjumpa ngan 3 orang kenalan yang sama-sama beranak ngan aku pada 14 hb ari tu.



Baby cinta sihat alhamdulillah, berat pun dah bertambah from 2.8 kg to 3.8 kg. pasal mata kasih yang sentiasa berair pun tak der aper-aper rupanya. perkara tu normal untuk baby yang baru lahir.




hari tu jugak baby cinta diberikan injection Hepatitis B Vaccine 2nd dose.




time ni tengah nunggu eji amik kitaorang. adik aku gi merayap dulu kat Ampang Point, tak der makna nyer dia nak nunggu kitaorang kat spital ni. lama giler............



2 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

u nie mcm tak lepas beranak je...hehehheheheh cinta dah berapa bulan ?

CuTeMiUt78 said...

eemmmm alhamdulilah.. tak apa2 mata baby cinta kan

 
template by suckmylolly.com