Monday, November 09, 2009

JUTAAN TERIMA KASIH


ni bukan iklan, tapi bfore tu, aku nak ucap tq very much pada bloggers yang antor email kat aku. Banyak email yang aku terima adalah petua-petua ketika berpantang dan jugak ader yang soh aku beli jamu, ubat dan bengkung untuk orang yang beranak secara ceaserean.

Untuk makluman semua, aku tak makan sebarang jamu or ubat lepas beranak sebab aku breastfeed kan cinta 100%. Jadi aku tak berani nak makan jamu walaupun depa jamin 100% anak aku takkan terkena cirit birit sebab jamu ni sesuai untuk para ibu yang breastfreed anaknya. aku tetap tak berani dan nak amik risiko untuk baby cinta semata untuk kecantikan badan.

aku cuma berani makan jeli gamat ni aje. setiap minggu aku abiskan satu botol ni. ubat yang lain memang aku tak berani.

Bengkung pulak bukan aku tak nak beli tapi aku beranak kali ni ader komplikasi sikit, so perut aku takleh berbengkung cam orang lain sebab cam aku kata aku duk dalam bilik operation 1 jam 40 minit compared ngan abang n kasih yang cuma setengah jam aje. aku ader komplikasi yang agak teruk dan after beranakkan cinta aku tak leh bengkung bagai sebab luka kat dalam perut amat memedihkan.




jadi kat sini aku amik kesempatan ucapkan jutaan terima kasih pada bloggers yang sudi jual barangan bersalin, nasihat dan idea pada aku. semua itu amat aku hargai akan tetapi aku memang tak leh beli barang yang dijual atas sebab-sebab di atas.


7 comments:

lily lotus said...

wah..tajamnya renungan dia..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tulah tengah nengok aper pun tak tahulah

CuTeMiUt78 said...

eemmmm cute la muka baby cinta

ratna said...

putih melepak baby cinta ni yer.

kakak ipar saya pun mcm sis gak.. dia cuma mkn jeli gamat & spirulina dari brand luxor. itu ajer..

A.I said...

kak, aku pon mmg minum jeli gamat ni dari branakkan anak pertama dulu. (ms tu cser)..minum skali ngan pati haruan..mmg kagom la ngan hasil dia kan?

mam@ju said...

owhhh... sungguh bulat mata yer..emmm...tomey2..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ratna
tulah bila ceaserian ni banyak menda tak leh nak buat cam orang beranak normal

ai
tulah, cepat berkesan

mamaju
tq very much

 
template by suckmylolly.com