Thursday, November 19, 2009

PASAR MALAM

semalam aku laki bini gi pasar malam kat taman cempaka, aku lum pernah agi datang sini , tapi laki aku asal ader pasar malam yang berdekatan semuanya dia redah. Yelah kan sejak 2 menjak ni, sejak aku beranakkan cinta, laki aku dah amik alih tugas aku beli barang basah untuk seminggu nyer stok. Kalu dulu aku lah yang gi beli ngan mami. Dan nak masuk 2 bulan ni rizal aje yang gi beli.



Mami cakap, rizal beli barang basah lagi bagus pada aku, kalu rizal beli mesti banyak, berkoyan-koyan. yelah kan nama pun orang lelaki, pakat amik aje semua yang rasa perlu.




senanglah kerja aku sekarang, last nite pun rizal yang pilihkan semua ikan, aku cuma ikut belakang rizal. Berlagak lak tu, eksyen, baru nak masuk 2 bulan beli barang basah dah pandai sound aku tak pandai pilih ikan. Memanglah rizal pandai sebab kat pasar malam tu banyak pilihan cuba kalu gi TESCO, banyak ikan yang dah abis, so tak banyak lah pilihan yang aku boleh buat. Asyik-asyik ikan yang sama.


4 comments:

♥chentaMAYA™ said...

amboi3~
rizal~
melawan tokey nmpk~
agaga~

small gun said...

Wah!! meriahnya...

afiq said...

ade pasar malam rege die agak sentap... tpi ade gak yg mrah kot..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik..

 
template by suckmylolly.com