Sunday, November 01, 2009

PIZZA PLEASE........................


my kids love pizza. yummy......yummy.



rasanya minggu ni sajer, 2 kali laki aku order fast food, semuanya gara-gara abang danish yang tak selera nak makan nasi. ni pun boleh menaikkan angin aku, time aku pregnant lu taknak lah order semua ni, tengah dalam pantang baru nak order bagai. camnerlah mak nak berpantang kalu cam ni, maner boleh tahan beb...................



tapi kan order salad memang rugi, baik gi beli sendiri baru puas ati sebabnya aku order salad for mami sebab mami tak makan pizza, tapi dia cuma bagi setengah bekas tupun, salad ngan tomata ngan timun ngan carrot aje, yang lain semua tak taruk. Memang rugi sebab menda tu semua cam boleh dapat terus aje kat lam peti ais aku. tapi nak buat camner kan sebab semua malas nak gi beli, semua rajin buat phone call, order aje.


apapun, hati senang nengok abang ngan kasih berselera benor makan, baby cinta sayang isap susu ajelah yer.......


2 comments:

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. so mama pun tak blh pantang la ya..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

memang tak pantang pun, belasah aje aper yang ader depan mata

 
template by suckmylolly.com