Thursday, November 26, 2009

REZEKI


Alhamdulillah syukur sangat ke hadrat Allah S.W.T kerana sejak baby cinta dilahirkan rezeki tak putus-putus, ader sajer yang Allah S.W.T kurniakan. tulah rezeki anak-anak memang ader dimana-mana, setiap anak yang Allah S.W.T anugerahkan pada kita mesti ader rezeki memasing.

Last nite, ader voucher MPH sebanyak RM60.00 token daripada opis laki aku untuk semua kakitangan diaorang sempena cuti sekolah, setiap anak dapat RM20 sorang so 3 anak, RM60. Kami anak beranak jarang benor gi MPH ni, kalu masuk kedai buku pun harus kedai buku popular kat TESCO. aku lagilah bukan jarang memang kadang-kadang masuk MPH, selalunya aku carik buku kat Jalan Tunku Abdul Rahman aje, dekat ngan opis. ader beraper bijik kedai buku kat saner, sonang baitu.


Kali ni pun duit simpanan baby cinta pun paling banyak compared ngan abang n kasih. Orang yang datang nengok baby cinta yang bagi duit semuanya aku soh rizal simpan dalam bank, ku soh bukak akaun bersama for baby cinta.

Boss aku bagi kat baby cinta pun agak banyak.....aku pun terkejut time bukak sampul tak terkata, tq tq tq, apapun cam aku kata rezeki anak-anak. Syukur Alhamdulillah.





yang ni lak pemberian daripada member adik aku yang baru pulang dari nepal. tq very much. actually adik aku dapat 4 elai tapi dia bagi kat aku yang paling cantik, harus akulah yang mintak tu, aku cakap setiap tahun member dia pergi nepal, last year dapat, this year dapat, bagi ajelah yang paling cantik tu kat aku, adik kalu tak mengalah siapa lagi kan?????



so terima kasih yang tak terhingga pada member aku yang datang umah malam tadi, dia pesan kat aku jangan taruk gambor dan pasal dier dalam blog aku.


p/s orang sekarang ni memang malas beli adiah kot semua bagi duit, tapi duit lagi baguskan!!!!! betul tak?????


1 comments:

CuTeMiUt78 said...

syukur alhamdulilah.. rezeki anak2 kan kak

 
template by suckmylolly.com