Monday, December 21, 2009

DATING

Tak boleh jadi gak, kena gi dating dah lama tak dating, on sunday rizal ajak aku kuar pas tidokan anak-anak semua, katanyer dah lama tak gi nengok wayang. lagipun tengah tayang criter favorite rizal.


tak dok masa nak susun gambor sebab tak cukup masa, aku taruk ajelah cam gini, penuh sesak orang, ramai giler lak tu orang nak nengok story ni. kami dapat tempat duduk 2 dari depan, kena donggak pun donggak lah sebab minat punya pasai, yang kedua tayangan kul 10.00 malam, tak boleh lah nengok, nanti baby cinta jaga tido, payah lak, ni aku dah tau time tido dier, selagi tak kul 11.00 malam baby tak bangun lagi, biasanya lam kul 11.00 or 12.00 baby bangun nak susu.

aku nengok criter ni lah ader penjejak awan lah, penjejak badai ngan tanpa nama, semua tu dah sinonim ngan laki aku sebab sejak bujang lagi rizal adalah pembaca setia komik pedang setiawan ni. tak silap aku dua komik yang dia duk layan sejak dari aku kenal ngan rizal, pedang setiawan ngan aper tah satu lagi, aku pun tak beraper nak ingat, tapi yang aku tahu komik ni semua wajib beli.
last nite pun abis nengok wayang, tak abis-abis duk story kat kau pasal criter ni, aku pun terminat sebab bila nengok wayang semalam cam best lak layan criter ni.



2 comments:

lily lotus said...

asal ada peluang dating jer..ginilah resam rumahtanggakan

CuTeMiUt78 said...

ahaaaksss.. saat yg best kan kak.. dating berdua2an..

 
template by suckmylolly.com