Thursday, December 17, 2009

DOA BUAT ADIK

semalam baby cinta deman plus selsema, aku ngan rizal agak cuak lah sebab baby baru 2 bulan, kecik agi dah kena demam, tu pun demam sebab jangkit ngan aku, aku sekarang pun dah seminggu kurang sihat. abang danish risau adik asyik selsema aje, badan pun agak panas tu yang tak benti duk berdoa pada Allah S.W.T agar baby cinta sihat walafiat.

moga doa seorang abang dimakbulkan oleh Allah S.W.T. mama dengar criter daripada mami yang abang risau benar ngan kesihatan baby cinta, waktu siangnyer mami langsung tak leh nak pegang baby, banyak abang danish yang duk carry ngan pegang. katanyer mami duk diam aje biar abang yang jaga baby cinta. Mama dengar criter gak yang abang danish jugaklah sejuk kan kepala adik ngan air asam jawa. Abang danish juga yang busy duk perhati muka baby takut baby tak leh bernafas sebab selsema dan abang jugak yang berkali-kali call aku kat opis bagitahu yang baby cinta deman, cepat balikkkkkkkkkkkkk


semalam laki aku tak bagi aku pegang sangat anak, sebab baby cinta dapat demam dari aku, laki aku bagi pegang time nyusu aje selebihnya laki aku yang duk pegang. cuak giler dia, sampaikan aku tak sempat nak makan nasi, kena segera gak gi klinik.



3 comments:

A.I said...

Alolo...abang gud boy!!

Kak, anak aku yg no 4 tu pon dulu camtu. Lagi aku cuak sbb blom umur sebulan dah kene demam batok selsema. huhuhu...riso oo.

Auntie doakan baby cinta cepat2 sembuh ye sayang...

Amieynna Amin said...

comel nye si abg..
sayang kat adik die..
smoga baby akak cepat sihat..

_salam singgah_

Suzana Ikram said...

semoga baby cepat sembuh ye.. dan skali gan mummy dia.. amin.

take care tau.

 
template by suckmylolly.com