Thursday, December 17, 2009

KLINIK KITA

last nite, keadaan baby cinta yang selsema dan sukar bernafas menyebabkan aku ngan rizal cuak dan kelam kabut semacam, walaupun aku dah sedut hingus baby cinta akan tetapi rasanya kena bawak gi klinik gak. laki aku laki cuak tak senang duduk selagi tak bawak baby cinta gi klinik, sepanjang kat klinik pun hanya laki aku yang dukung baby cinta. langsung tak bagi aku pegang.

doctor ni amatlah baik dan peramah sekali, tenang aje, keadaan tu membuatkan aku laki bini kembali tenang tak aderlah cuak ngan kelibut cam tadi.


anak aku konfem demam, baru semalam aku bagi baby cinta susu formula coz susu badan tak cukup, hari rabu tu according to mami, baby cinta kuat benor isap susu so makanyer susu badan yang aku bekalkan kat umah tak cukup.


doctor mintak aku berikan susu badan jangan campur ngan susu lain lu sebab baby akan cepat baik kalu aku berikan susu badan banyak-banyak, so malam tadi aku pam susu bagai nak rak, hasilnyer dapatlah 2 botol besar. tu pun rasanya tak cukup untuk baby cinta.




ari ni kat opis pun aku tak leh nak tumpukan sangat pada kerja coz fikiran aku asyik duk teringat kan baby cinta dan tangan lak asyik call mami aje nanyakan keadaan baby cinta. Anak-anak yang lain mama tanya gak cuma anak-anak mama yang lain sihat, semuanya mama ingat.



1 comments:

Unknown said...

harap harap semuanya sehat :)

 
template by suckmylolly.com