Friday, December 04, 2009

LRT


alahai anak dara ni kalu bab berposing....

semalam aku aku ngan anak-anak naik LRT menuju ke stesen bandaraya coz nak antor adik ipar aku, idin naik Komuter balik ke Port Klang.




time tengah nunggu lrt, anak dara aku buat perangai, merajuk lagi sebabnya dia sorang aje tak der kad LRT, Abang Danish dah umur 6 tahun so tiket dah kena beli, tu yang kasih merajuk sebab aku, pak su din ngan abang semua ader kad, dia sorang aje tak der.

time ni pun abang tengah duk pujuk adik, tak jalan gak bang, adiknyer tetap nak kad LRT gak.




see, masam aje muka bila aku pujuk, aku bagi kad lrt aku tak nak, nak soh gak aku belikan kad LRT yang lain. sib baik lam dompet aku ader simpan beberapa kad lrt yang aku beli pergi dan balik, tapi cuma guna waktu pergi aje, balik nyer tak guna so kad tu ader lah beberapa keping aku simpan lam dompet walaupun dah tak leh guna, sajer memenuhkan dompet. Bagi aje kad LRT lama, senyum pun sampai ke telinga.



actually malam tadi kami amik dia kat puduraya, ari tu kan dia balik kampung ngan kakak dier yang tinggal kat Penang, so lam kul 7.00 mlm dia naik bas from Butterworth to KL, sampai sini lam kul 11.00 lebih.

Supposed rizal yang antor dia balik ke Port Klang malam tadi tapi disebabkan kena masuk kerja kul 6.00 petang nak tak nak memang tak leh nunggu abang dier antor, so kenalah aku antor, nak antor ke Port Klang idok ler aku pandai, so aku cuma mampu antor ke stesen bandaraya pastu naik jejantas menuju ke komuter bank negara.





anak-anak aku bawak sebagai teman aku, pastu tak singgah pun sogo or jalan kesaner kemari sebab bekalan susu for baby cinta sikit sangat, nanti kan jaga dari tido, menangis lak tak cukup susu.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com