Saturday, December 12, 2009

MEMANG PAYAH



my dearest rizal, nengoklah camner anak awak tido, sentiasa nak tido meniarap, kalu tak meniarap mesti tak lena, kejap-kejap bangkit. tapi takperlah kan, asalkan baby cinta selesa, aku lak of coz kena duk sebelah baby selalu coz kena pantau, mami cakap bahaya biarkan budak umur 2 bulan tido cam gini, so aku kenalah berkepit ngan cinta selalu.

Agaknyer lah sebab tu payah untuk cinta berpisah ngan aku. dah jadi masalah problem sekarang sebab baby cinta tak mo langsung ngan orang lain selain dari mama dier sendiri, kalu mami or papa yang dodoikan jangan arap baby cinta nak tido, boleh dikatakan asal bangkit tido aje baby cinta mesti nak ader lam dakapan mama dier.



so semalam mami soh aku jangan pegang langsung baby, biar mami yang handle, memang tak bolehlah, satu ari baby cinta duk nangis, pas aku amik barulah se./;nyap, bagi nyusu barulah lega, isap botol langsung tak mo, ditolaknyer. payah ni MEMANG PAYAH, ader 2 ari aje lagi aku nak masuk kerja, baby langsung tak nak ngan orang lain.

dulu time abang ngan kasih lainlah, aku memang serah bulat-bulat kat mami sebab aku memang berpantang giler time tu, dalam pantang pun mandikan anak pun tak pernah semua mami buatkan, aku cuma tido, makan, rehat itu aje.

baby cinta ni memang aku dah niat kalu pregnant anak ketiga aku nekad nak jaga sendiri, langsung tak nak bagi mami buat tapi tulah, lain lak jadinyer. hari ni aku nak cuba lagi, biarkan baby cinta ngan mami.


1 comments:

♥cybermummy♥ said...

salam kenal, selalu jadi SR je .
Tapi hari ini terpanggil lak nak bagi comment:p.
I think kan baby memang suka tidur tiarap sebab they feel secure macam dalam perut ibunya. lagi satu baby yg tido meniarap ni memang lenyak tido and its good for baby sebab kalau dia muntah ke apa , dia tak choke on its on own vomit . Moga babay cinta membesar bagai johan :p

 
template by suckmylolly.com