Friday, December 11, 2009

ANJAKAN PARADIGMA



rutin malam jumaat kalu rizal tak balik lewat, aku ngan rizal akan tonton rancangan favorite kami laki bini, anjakan paradigma kat astro oasis. Rancangan ini bagus sebab banyak bagi pengetahuan, panduan dan nasihat yang berguna, especially kalu pasal umah tangga.





malam tadi dr. Fadzilah duk bincang pasal "bila jodoh sudah habis". bagus sangat sebab selain tu dia bagi panduan menjaga umahtangga daripada penceraian, ader pelbagai maklumat kita boleh dapat daripada rancangan ni. daripada rancangan ni gak aku dapat tahu kes penceraian paling tinggi di malaysia adalah negeri selangor.

dalam rancangan malam tadi gak, dr bagi nasihat kat si suami supaya menghargai isteri, sebab orang perempuan ni perlu dihargai dan penting orang lelaki ingat akan hari jadi or tarikh penting isteri sebab bila alpa sikit tulah yang jadi masalah bila maner ader lak jantan lain kat opis yang menghargai bini kita.


selain dari itu duk criter pasal pengorbanan seorang isteri dan ibu tunggal. yang aku tahu kalu rancangan anjakan paradigma ni memang semua tajuk yang dibincangkan best-best belaka, malam ni lak kat TV9 ader rancangan semanis kurma, pun best gak, memang sesuai ditonton oleh suami isteri.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com