Friday, December 11, 2009

MASSAGE


last nite, ader sesi urut mengurut, as usual rutin aku since kasih baby lagi, bfore bed aku kena bagi soothing massage with johnsons cream. Abang time baby aje aku sempat urut, dah besar cam gini dia dah tak mo, geli katanyer.

lepas mama urut kasih, kasih lak kena urut mama sebab kaki mama lenguh, lenguh sebab berjalan seharian semalam kat BB Plaza ngan Times Square. as usual jugak, kalu aku gi shopping or beli barang aper sahaja, aku jarang nak put kat sini, as ai told bfore, just 40% aje dari kehidupan harian aku yang tercatit kat sini as a diary, yang lain simpan lam memory otak.





berhempas pulas lah anak dara ni duk urut kaki, tapi yang peliknyer tangan kasih ni tak lenguh ke. lama jugaklah anak dara bertuah ni duk urut aku, sampai tertido mama dier. walaupun kecik-kecik cili padi akan tetapi tangannya sungguh perkasa.







so last nite kira massage session, thanks to my kasih yang baik ati, comel lote, intan payung mama.

1 comments:

UnGu VioLet said...

wah... bagusnye die.. rajin urutkan mama die..

 
template by suckmylolly.com