Friday, December 11, 2009

ROUTINE



bfore masuk kerja ari isnin ni, aku pulun abis cuti yang ader........ asal petang aje kalu tak ujan lah aku bawak anak-anak turun bawah main kat playground umah aku or playground kat luar umah. nengok maner aku rajinlah.



dan setiap petang gak, bfore criter cinta balqis start mak aku akan turun bawak buat senaman kaki, kalu okey tak pakai stokin, tapi kalu tak tahan baru mak aku pakai stokin. mak aku kena selalu buat senaman sebab ader diabetis. dulu mak aku rajinlah jogging kat taman sebelah tapi sejak dah naik umur ni, mak aku cuma larat jalan atas batu ni aje.


see kat tangan anak dara tu mesti ader buku, kemaner pergi mesti bawak buku, sekrang ni cam dah jadi satu kemestian bawak buku asal nak kuar, buku favorite kasih adalah "key words with ladybird, buku ni lak ader banyak siri, so asal gi TESCO mesti wajib beli buku ni.


1 comments:

lily lotus said...

ooo dah nak kerja ekk..selamat bekerja kembali ;)

 
template by suckmylolly.com