Saturday, December 05, 2009

PWTC & BB PLAZA



rizal balik kerja lam kul 6.00 petang aje aku terus ajak gi BB plaza, naik motor coz jalan sesak nak mampuih, laju giler laki aku bawak motor, cilok saner cilok sinir sepantas mungkin. cam aku cakap ari tu aku nak gi carik sandal ngan belt untuk jeans aku. tapi sorrylah guys, gambor kat BB Plaza tak berkesempatan nak amik coz masa suntuk, laki aku dah sound cepat-cepat nanti maghrib.......................... apapun aku dah dapat aper yang aku nak.

gambor kat atas tu aje yang sempat aku snap, tu kedai kat PWTC dekat ngan restoran mamak yang tengah renovate. Jauh kami menapak kat sini semata nak carik minyak rambut Yardley rizal. Payah nak carik minyak rambut ni, bukan semua kedai ader jual.

wuhhhhhhhhhhhhhaaa laki aku nak ninggalkan aku empat ari.....tu yang dia ikut gak kehendak aku beli sandal gak walaupun dia busy sikit.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com