Monday, December 07, 2009

ZAMAN KECIK DAN SEKOLAH



lambat sikit update blog ari ni sebab gayut ngan laki aku, winduuuu ah kat dier, dah 3 ari tak bersua muka, hanya dengar sore aje. pepagi gayut sebab khabar tak sedap didengar, supposed laki aku punya flight bih kurang 1.00 pm cam gitu lah tapi katanyer kena tunda lagi lewat, bih kurang flight kul 5.00 pm cam gitu lah. ni memang mendatangkan mood yang tak baik sebab dah jenuh, dah berbuih mulut cakap papa sampai umah kul 3.00 petang besok, mahu esok kena jawab lagi kat anak-anak aku.

oh ya, tu gambor kenangan kami empat beradik, yang lelaki semua dah kembali ke rahmatullah tinggallah aku berdua aje ngan adik pompuan aku. time ni aku darjah empat rasanya.



yang ni lak time aku kat sekolah menengah. gambor ni aku ambik dari koleksi member aku kat facebook, dapat nengok gambor ni aku terus menjerit sebab aku memang tak der simpan doh gambor sekolah dulu, semua tertinggal kat kampung, rasanya dah jahanam kot semua gambor tu.

Aku kan lepas kawin aje terus angkut mak ngan adik aku tinggal sekali, tak sampai ati bagi mak ngan adik aku duk kat kampung berdua aje, umah kat kampung pun tinggal cam gitu aje, tak bagi sewa pun, so barang-barang kat umah tu pun aku tak bawak datang kl, semua tinggal termasuk kenangan lam album, lupa nak bawak, lupa, lupa terusssssssssssssss. so sekarang cam nyesal sebab banyak barang antik kat umah tu yang aku tak minat dulu, ari tu balik semua dah tak der, semua dah kena curi di penagih dadah yang tumpang duduk free kat umah tu. sekarang ni umah aku kat kampung dah jadi rumah tumpangan penagih dadah.

kalaulah aku tak bodoh dulu mesti pinggan mangkuk antik tersergam indah kat almari umah aku, tapi tulah kononnya tak minat barang lama, sekali dah tua ni nyesal nak mampuih lakkkkk.


1 comments:

marinahunny said...

akak sekolah mana dlu?

 
template by suckmylolly.com