Monday, December 07, 2009

TUNANG


ni teman setia eji, kawan baik eji, besfren eji dan teman bergaduh pun yer. apa sahaja yang mak ucu dier pakai semua nak sama, apa sahaja yang mak ucu dia buat semua nak buat, sampaikan kalu nak kuar pun siap tanya mak ucu dier, bawak h/bag tak sebab dia pun nak bawak samer, eji make up tak, sebab kasih pun nak make up sama.

kemana sahaja eji memang suka bawak kasih, sebab nya kasih kalu tak der abang, baik sangat, pendiam dan tak kan buat perangai langsung tapi kalu abang ader sekali abisssssssssssssssss semuanya sebab dedua akan jadi aktif sesangat.

Ni majlis pertunangan member baik eji, so teman eji adalah kasih. aku tak taruklah gambor member baik eji yang bertunang sebab aku tak mintak permission, yang ader gambor adik aku ngan anak aku aje yang aku berani.


1 comments:

lily lotus said...

sungguh ngam mereka ekk :D

 
template by suckmylolly.com