Monday, December 07, 2009

DIGI


supposed malam tadi kami sekeluarga nak gi jalan-jalan kat Alamanda, Putrajaya, nak antor cousin aku ateh balik umah bolehlah terus gi Alamanda tapi tulah member ateh lak antor balik so kami terpaksalah cancel plan gi saner, tukar gi Tesco Ampang coz eji nak tukar line ke DIGI.



aku kena ikut sekali sebab aku dah beli package for family, so eji ader sekali kat dalam pakej tu, so semalam nak tukar ke DIGI of cozlah tuan punya nama kena ader sekali. adik aku memang cam gini kalu nak something itu jam gak dier nak, takleh nunggu dah esok-esok.




aku tak bawak abang sebab abang tak nak pergi, dia nak nemankan baby cinta kat umah, terkejutlah, baik lak ari ni, tak mo ikut mama dier gi TESCO. tapi memang aku notice, sejak dua menjak ni sayang benor nak ninggal kan adik dier kat umah.



dah bila datang TESCO banyak lah pulak abis duit, asalnyer nak gi DIGI aje tapi bila dah sampai sini, haruslah duit pun mintak dibelanjakan.

baru kejap laki aku call, sampai kl bih kurang kul 9.00 malam, aduh makkkkkkkkkkkk lamanyer ayang oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, semua kat umah dah rindu sangat ngan ayang.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com