Monday, January 25, 2010

KEMALASAN

saya punya waktu yang tidak cukup, asal hari cuti aje, saya mesti malas nak update blog, semakin hari, kemalasan tu semakin ketara. maner idaknyer, memang tak cukup masa, dulu time anak tadika okeylah, tapi sejak masuk darjah satu ni, segalanya tak cukup masa.
maner nak check jadual abang setiap ari, nak ajar abang buat homework, nak layan abang itu, ini semuanya lah, sampaikan masa untuk baby cinta pun dah kurang. Alkisah bila aku kurang beri tumpuan pada baby cinta, laki aku mulalah bising, katernya sebab tu lah dia tak nak anak ramai, kasih sayang untuk anak-anak tak cukup. kalu sikit, kasih sayang tu banyak aje boleh bagi tapi kalu ramai cam tak cukup aje, katernya lah, tapi bagi aku lagi ramai anak lagi best idup.



apapun, aku berharap agar Allah S.W.T buka kan pintu hati laki aku untuk benarkan aku pregnant lagi dan lagi dan lagi, (macam boleh reramai pun kalu boleh pun 2 aje, laki, akak kan semua operate, doc benarkan sampai lima aje). Rasa cam baby cinta dah besar, wahlal baru 3 bulan setengah. aku mengidam nak anak lelaki lak, arap-arap aderlah rezeki lagi. Doakanlah agar Allah S.W.T murahkan aku ngan rezeki anak yang ramai dan ramai. Biar adil dan saksama kan, 2 lelaki dan 2 perempuan, tapi nak boleh dapat mengandung yang keempat pun payah kot, rizal cakap, cukup 3 aje.


1 comments:

Zunaidi Dali Great Eastern said...

sis..mcm dh kurus je..tahniah!

 
template by suckmylolly.com