Saturday, January 09, 2010

MAKAN TIME


gambar tak clear sebab aku zoom dari kejauhan, semalam aku ader kat sekolah semata nak nengok abang dah pandai makan sendiri or tak. bunyi loceng rehat aje aku terus lari nyorok kat tepi bangunan sbb nak nengok abang. Alhamdulillah abang memang dah boleh berdikari, pandai beli sendiri tanpa pantauan dari aku. Dan yang paling best, abang duk semeja ngan Aliff n Azrey. Nilah budak bertiga yang naik van sama-sama.


memula aku nengok abang datang bersama ngan Aliff sebab kelas abang sebelah kelas aliff, azrey dia kelas blok lain so datang kedian sikit. pastu aku nengok abang tolong belikan air for aliff n azrey. pastu aku nengok okey aje depa bertiga duk asyik makan.



abis makan, baru aku muncul depan abang, kiss, hug n bagi pujian sebab anak mama dah pandai berdikari, pandai gi sendiri kantin bila nak makan dan yang paling penting, pandai membeli sendiri, ni lak depa semua tengah beratur lepas rehat sebab nak masuk kelas.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com