Tuesday, January 19, 2010

SIHAT DOHHHHH


Saya barus lepas abis shopping kat Nichii tempat favorite saya, saya kena beli baju sikit sebab baju lama dah out of fashion. Saya pilih Nichii sebab dekat benor ngan opis saya, sebelah building aje, tapi nak gi shopping saya tak suka bawak seri, sebab seri suka membebel, dia tak suka pergi time sale, orang ramai katanyer, menyakitkan kepala otak, yelah orang kaya sale tak sale pun tarak heran, orang cam aku ni dengar aje sale, langkah terus panjang.





Alhamdulillah mata saya dah okey sikit, tak bengkak sangat, kalu jalan-jalan pun konfem orang tak perasan sangat. Ingatkan nak gi jackel ari ni nak carik kain, sejak lahirkan cinta ni, sekali pun tak jejak kaki kat kedai kain, ader banyak menda nak buat, salah satunyer nak carik kain buat telekung sembahyang kasih ngan jubah abang danish. Yang ader sekarang ni semua dah senteng, dan tak sesuai sangat.






ari ni gak, danish soh saya call polis, tangkap kasih.

abang : mama boleh tolong abang tak? tolong call polis, ask polis tu tangkap kasih.
mama : kenapa lak, kasih buat aper?
abang : soh polis tangkap sebab kasih tak mo neman abang play ps2
mama : okey mama call sekarang gak....

selang 1 minit kedian

abang : mama dah call polis ke?
mama : dah sekarang ni polis on the way nak gi umah kita
abang : tak payah lah mama, kasih dah sayang abang dah, kasih dah teman abang play ps2






3 comments:

A.I said...

NE NO NE NO NE NO...polis dh dtg! ;P

kak, baju lelama tu kau takmo, sedekah jelah kat aku ni ;P

its me said...

hahaha abag abg....sian kaseh kena tangkap tak mo main ps2 ngan abg...

lenkali suh abg call ankel boy to play ps2 with him...ankel boy tu nak jer...ngeee

Anonymous said...

hehhehe..chomey jewp kerenah anak2..

 
template by suckmylolly.com