Friday, February 12, 2010

BABY CINTA

baby cinta pun dah berjangkit ngan kakak kasih, deman + selsema + batuk. so malam tadi kami bawak baby cinta gi klinik.

aku pun tak sihat gak tu yang semalam langsung tak der entry, balik kerja aje aku terus muntah-muntah plus ngan cirit birit, laki aku dah cuak dah, ingat aku pregnant. maner ader lah bang, ni salah makan ni, food poisoining, tak tahulah aper menda yang aku duk makan, rasanya aku makan ikan bakar kot. sakit giler rasanya, kot asyik termuntah aje, memang lembik giler lah aku sampaikan nak dukung anak pun tak larat, nak nyusu baby cinta pun tak larat.


tapi sebab kesihatan baby cinta lagi penting, aku gagahi gak plus aku nak tanya doc kenapalah aku muntah tak benti-benti. Alhamdulillah baby cinta demam tak tinggi dan serius. InsyaAllah dalam sehari dua lagi, baik lah tu. Apapun aku tak risau sangat sebab baby cinta still nyusu lagi, susu ibu tu kan penawar tuk segalanya. apapun syukur Alhamdulillah sebab anak-anak aku semuanya dah beransur baik dari demam.





0 comments:

 
template by suckmylolly.com