Monday, February 22, 2010

MY COLLEAGUES



jarang benor aku taruk gambor budak opis aku coz tak mintak izin, kalu dapat keizinan baru aku taruk, tak dapat kalu memang konfem aku tak taruk.  ngan abang malek ni aku dah sound awal-awal, gambor yang aku snap kali ni harus masuk kat blog, buat kenangan di TH Perdana ni, kan karang pindah ke Putrajaya, mula lah rindu kat TH Perdana ni. 


Abang malek duk kat sebelah belakang workstation aku, suka usik seri.  Almaklumlah kalu usik anak dara ader faedahnya, usik bini orang kan karang kena penampor.  katernya lah.....

kami berdua selalu lah duk usik abang malek ni, kekadang tu kalu dia tengah tido lam kreter sementara nunggu boss dier, sengajalah aku gi bukak pintu belakang, duk lam kreter jap, punyalah terperanjat giler sampai nak tercabut jantung , setahun tak abis agi bising kat aku.  apapun semua ni akan tinggal kenangan manis sebabnya kat Putrajaya nanti kami semua akan terpisah, dah tak duduk cam gini dah.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com