Friday, February 19, 2010

SALE N SALE N SALE



ader sale kat sogo tapi tak leh membazir ngan shopping lagi, dah janji ngan rizal tak nak belanja melebihi pendapatan.  dah janji tak mo beli baju untuk anak-anak lagi, baju raya ari tu pun tak abis pakai lagi.  tapi ari ni gi sogo tak leh tahanlah, ader banyak baju baby poney yang buat aku tak lelap mata kan tido nanti, asyik terbayang baju baby cinta aje.  talipon laki aku mintak izin boleh tak beli barang selai dua, at least 2 pasanglah, keizinan tak dapatlah beb, laki gua bising, katernya gaji tak leh lagi sibuk nak perabis duit yang ader, kalu nak sangat, selai aje.  selai pun selai lah, janji aku puas ati dapat beli for baby cinta. 


bukan laki aku tak kasi beli tapi baju kasih time kasih baby dulu ader melambak, semua baru-baru lagi sebab time tu kan baru dapat anok pompuan so sibuk meroyan gi shopping baju kasih, asal ari jumaat aje gi sogo carik baju anak.



gambar ni dah lama, gambor bulan 12 tahun 2008, tujuan aku taruk gambor ni sebab my fren kat opis lah ni dia tak caya cakap aku, dia ingat aku seloroh aje.  Aku memang giler shopping tapi kalu baju opis aku jarang beli sikit-sikit, aku akan beli sekali arun bila ader sale for CNY.  kalu baju gi jejalan barulah aku beli selai dua, or ikut mood duitlah.

cam tahun 2008 bulan 12, ader sale menggila kat NICHII so aku dah tahu awal-awal lah ader sale besar-besaran kat NICHII coz aku ader contact ngan orang NICHII, makanyer aku akan simpan duit awal-awal. pastu aku akan beli sekali arun, ikut bajet duit aku tapi selalunya melebihi bajetlah, makanyer laki aku kenalah datang time nak bayor.

tahun ni lak dia orang buat sale besar-besaran pada bulan Januari ari tu, so bfrore tu aku dah simpan duit sebanyak mungkin sebab aku tak mo jadi cam last year, banyak yang aku tak leh beli sebab bajet lari.  tapi tulah tahun ni tak semurah tahun 2008,  fashion tahun ni pun tak best sangat, tapi aku tetap menyopping gak.  aku memang beli baju opis kat NICHII aje lain tempat aku jarang sangat lah nak beli. tapi aku paling suka gi NICHII times square sebab besorrrrrrrrrrrrrrrrrr.


2 comments:

ratna said...

bila ada anak pompuan mcm gitu ler.. selalu geram jer tgk baju2 diaorang...lg2 yg gaun2 tu..

LiAh said...

perh akak byknyer..bestla dpt soping cenggitu, tp sempat ke pakai bju2 tu sumer ..hehehe

 
template by suckmylolly.com