Thursday, February 04, 2010

SEMALAM


semalam lepas dinner segala, kami bertiga gi Pasar Malam, kasih tak leh ikut, anak dara bertuah sorang tu demam agi. kat sinilah setiap minggu kami berempat bertapak carik sayur kampung. Pasar tani kat opis aku ader tapi tulah bercinta nak bawak balik bagai, kat taman dagang nya pasar malam ni best sebab ader banyak sayur kampung yang payah nak dapat kat pasar malam lain. Paling utama aku nak beli pucuk miding. Bila dah sampai kat pasar malam, makanyer orang paling bahagia of cozlah anak sulung bertuah tu sebab boleh beli mainan. banyak lak tu barang ben 10.


  • balik dari opis semalam, kami tak terus balik umah, aku gi kedai stationery lu carik recycle beg, pastu sambil tu rizal amik kesempatan gunting rambut. dulunya rizal sukalah sangat gi gunting rambut kat salon Sri Petaling, katanyer jay tu pandai gunting rambut dier, pastu tangan jay aje yang kena buat fashion kat rambut dier, tukang gunting nyer memanglah jantan, tapi tukang syampunya adalah pompuan. aku kisah sangatlah sebab maner boleh pompuan lain cuci rambut laki aku, aku cuma cakap kat laki aku, cubalah kalu yang syampu rambut aku tu adalah lelaki, aper dia rasa kalau lelaki lain duk usik rambut bini dier. sepantas kilat dia jawab,
  • marah lah..................................................................................
  • biniiiiiiiii tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
  • sejak dari ari tu kedai gunting nilah yang rizal duk menapak dari dulu hingga lah la ni.....


0 comments:

 
template by suckmylolly.com