Wednesday, February 03, 2010

SEPETANG DI OPIS


kami berdua setiap ari balik lambat, seri nunggu adik dier manakala aku lak nunggu laki datang amik. paling awal pun kami balik kul 6.30 petang, balik lambat kul 8.30 malam. aku boleh aje balik naik lrt tapi tetap nak balik ngan laki gak. malas nak melintas jalan gi LRT, rasa nikmat lagipun balik ngan laki, alah lagi 5 bulan aje dapat gi kerja sesama pastu kena gi sendiri. lima bulan yang ader ni kena lah dihargai sesangat.

ini budak comel tak mo gi putrajaya, jauh katanyer, dia nak benti kerja, senget lah seri ni nak ninggalkan aku kat opis sorang-sorang, sib baik mak dier sepakat ngan aku tak kasi seri benti, soh kerja gak. aku tak pernah nengok seri pakai baju kurung or kebaya, setiap ari aku nengok dia datang kerja pakai suar aje, tapi aku dah curik beberapa keping gambor dia pakai kebaya, ayu sangat dan cantik sangat tapi tulah, tak tahu nak mencantikkan diri bila gi opis, camnerlah orang nak takle ko seri oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.



tu sibuk duk nengok you tube, asal nak layan you tube mesti datang kat tempat aku, pc aku ringan sebab aku bukan kaki download segala mak nenek, cam gitu opis bagi cam gitu ajelah dengan aku. tapi pc minah ni berat nak mampuih, dia ni hantu mendownload segala mak nenek.


tahun ni genap umur seri ................... tak boleh cakap, malu lah kononnya. bila lah member baik aku nak kawin ni? aku puas duk rekomen orang saner lah, orang sinirlah, haremmm dia tak pandang, nak jugak ngan fahrin ahmad. Fahrin oh Fahrin kawan aku ni giler setengah mati kat ko.



tak perlah seri, asalkan ko bahagia sudahhhhhhhhhhhhhhh




2 comments:

MULAN said...

akan sampai suatu hari nanti, fahrin dan kereta kudanya melamar seri...!!!

[[~R*i*Y*s*E*s*L*a*D*y~ ]] said...

sis x nak rekemen tuk i sekali ker...'huhu..x per seri i ada teman u...

 
template by suckmylolly.com