Tuesday, February 23, 2010

TAMAN TASIK AMPANG


tak pastilah nama taman tasik ni, tapi dah 2-3 kali kami gi sini, cuma kali ni aje aku bawak h/phone, so bolehlah snap gambor anak-anak.  biasanya aku ngan laki aku gi jogging kat sini so kami tak bawak h/phone.tapi kali ni datang coz kasih nak datang sini. tapi budak ni lak merajuk sebab abang tak mo teman main kat playground.  puas pulaklah papa ngan mama nak pujuk bagai.


still merajuk agi, kalu merajuk ngan abang, abang lah yang kena pujuk, aku ngan rizal pujuk tak jalan, abang danish gak kena pujuk.


muka abang keletihan pujuk adik, lama gaklah drama pujuk ni berlangsung.  dekat 20 minit adalah abang sabar duk pujuk kasih.










rizal cam biasalah asyik duk bergayut aje.  pantang ader masa terluang mesti gayut. kekadang tu sedara aku yang datang umah heran duk nengok rizal gayut lama giler.  kalu gayut lama giler tu tak der lain mesti gayut ngan pak mertua aku or adik-adik kat kampung, gitulah rutin laki aku sejak aku kawin hinggalah sekarang, pantang masa terluang mesti telefon kampung. 

Aku harap dan berdoa agar abang danish, kakak kasih n baby cinta akan ikut jejak papa yang begitu dan terlalu sayangkan family.  InsyaAllah.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com