Tuesday, February 23, 2010

TIMES SQUARE, KLCC



kul 5.30 petang aje kami berdua terus cabut gi Times Square, as usual lah aku ader barang nak beli.  dah bertapa kat Times Square, tiba giliran nak isi perut lak, pastu kami berdua lari gi KLCC, ikut perut seri lah nak makan nasi ayam penyet kat  KLCC, ikut perut aku kat Times Square ni pun jadi aje, asalkan kenyang. Tapi tulah sayangkan besfren, KLCC pun KLCC lah.  Kalu seri sanggup neman aku gi Times Square apa salahnyer pulak aku nemankan seri dinner kat KLCC, lagipun family seri bercuti ke Medan, saperlah nak masak untuk seri lak kat umah. kesian jugak kan.  Budak ni tak gi bercuti coz nanti bulan 6 nak amik cuti lama gi bercuti, cuti lak ader 14 hari aje so kenalah conggak betul-betul cuti yang ader.




beriya betul budak comel ni makan nasi ayam penyet, tapi memang tak kena ngan selera aku, sib baik tak termakan pujuk rayu seri soh makan nasi ni, kalu idak membazir aje. aku amik nasi beriyani ajelah, tak beraper lapar sangat pun, ambil syarat neman seri.


kesian budak ni berbulan-bulan ajak aku neman gi KLCC tapi tulah payoh benor aku nak luangkan masa coz anak-anak ader kat umah.  tapi semalam laki aku ader meeting sebelah malam so balik lambat sikit, so aku rembatlah peluang yang ader ni.  Actually seri ni selalu ajak aku kuar gi KLCC or Pavillion, tak kiralah hari minggu or balik kerja tapi tulah, agak payah sekarang ni lebih-lebih lagi dengan kehadiran baby cinta. 


pastu aku neman seri shopping kat mark n spencer, ader je menda budak ni nak beli




kami balik agak lewat jugaklah, rizal abis meeting kat kul 9.15 malam, seri duk lepak ngan aku sampai rizal abis meeting.

tq seri



0 comments:

 
template by suckmylolly.com