Thursday, March 04, 2010

JELOS


rutin rizal setiap malam kena tidokan baby cinta tapi jugak kena dodoikan kasih tercinta sekali.  sebab kasih still jelos agi, still jelos ngan kehadiran baby cinta yang dapat perhatian lebih dari papa, kalu dulu dialah sang puteri yang sangat-sangat diberi perhatian sekarang ni yang diberi perhatian lebih lak baby cinta. patut pun kasih jelos sebab papa pun satu asyik nak kepit ngan baby cinta aje.


walaupun kasih berada di tengah antara papa n baby cinta, papa tetap lebihkan baby cinta gak tu yang kasih mulalah ngungkit macam-macam, orang tak sayang kasih lagi lah, papa tak suka play toys ngan kasih lagilah.



tapi yang bestnyer time ni, bukan anak-anak yang lentok, sat agi aku masuk nengok papa yang tido, bukan papa yang ulik anak ni tapi anak-anak yang ulik papa.  Ulik cinta okey agi sebab rizal cuma perlu berzikir tanpa berfikir aper-aper “Subhanallah….walhamdulillah…wala ilaha illallah..Allahu Akbar.” tapi dengan kasih ni kena story lu . selalunya kena story menda yang sama, story favorite kasih adalah snow white n cindrelella, so rizal kenalah berulang kali duk criter yang sama sampai kasih lelap. rizal cakap dah boring dia nak ulang criter yang sama sebab setiap malam criter tu bertukar coz laki aku tak ingat sangat criter ni, dia dengar dari aku yang selalu duk criter kat kasih tapi bila rizal yagn criterkan criter tu jadi lain, macam-macam resipi dia duk tambah, sampaikan aku pun pelik sejak bila lah snow white ader kebun sayur.

2 comments:

♥Cik Puan♥ said...

akak..lama saya tak jengah..masih kenal saya lagi...

aNIe said...

Anak2 memang pandai jeles kan?

Tapi bab tidokan baby tapi papa yang tido adalah scenario biasa...hahahha

 
template by suckmylolly.com