Friday, March 05, 2010

LEWAT MALAM DI PUTRAJAYA


malam ari tu, lam kul 11.00 malam rizal ajak aku neman gi Putrajaya, dia dah janji ngan sorang mamat ni nak jumpa coz nak beli barang kreter, ni semua gara-gara laki aku suka benor masuk mudah.com, carik barangan kreter.   Aku kat depan sibuk amik gambor kasih, rizal kat belakang sibuk duk tawar-menawar pasal harga barang yang dia duk berkenan.  cuba kalu ajak gi Uptown Danaukota, seribu alasan lah laki aku duk bagi.

Kalu bab barang kreter, ujung dunia pun sanggup redah gi carik, tengah malam buta pun sanggup gi carik, cuba kalu aku ajak gi Downtown




n kalu part nak mengemukkan bini pun bagi kat laki aku lah, dalam-dalam aku cakap diet-diet, tak mo makan malam, dia singgah gak kat RnR ni sebab lapor katanyer, dah laki aku makan, aku pun sapeded samalah.  Abang danish aku tak bawak sebab abang danish sejak masuk darjah satu ni, lam kul 9.00 or 9.30 dah masuk tito.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com